داده های بزرگ
نوشته شده توسط : حسنی


پلت فرم Huawei Big-Data مزایای زیر را ارائه می دهد:

چابکی


طیف وسیعی از قابلیت های پردازش داده را شامل می شود ، انبار داده های همگرا ، پردازش آفلاین ، محاسبات جریان در زمان واقعی ، بازیابی در زمان واقعی ، پرس و جو تعاملی و تجزیه و تحلیل رابطه را پوشش می دهد.
پشتیبانی از مدیریت چند خوشه ای واحد و چند مستاجر.
پشتیبانی از به روزرسانی های نورد با توقف صفر.
از SQL Elk و Spark استفاده می کند که با استانداردهای SQL سازگار است.


هوش


پایگاه داده نمودار به تجزیه و تحلیل داده های همبسته که ده ها میلیارد رکورد را در عرض چند ثانیه پوشش می دهد ، پاسخ می دهد و بلافاصله نتایج پرسش را که صدها میلیارد رابطه شامل ده ها میلیارد گره را پوشش می دهد ، برمی گرداند.
RTD کنترل ریسک لحظه ای در ثانیه میلی ثانیه را امکان پذیر می کند ، و تغییر وضعیت را از کنترل پس از واقعه به زمان واقعی می دهد.
این راه حل بیش از ده الگوریتم را ادغام کرده است تا به شما امکان مدیریت یکپارچه الگوریتم را بدهد و استفاده از منابع خوشه های هوش مصنوعی را تا حدود 100٪ بهبود بخشد.


همگرایی


DLF را برای یکپارچه سازی ، توسعه و مدیریت داده های یک مرحله ای فراهم می کند.
داده Hadoop و MPPDB را همگرا می کند.
سرور x86 و ARM را به کار می گیرد.
این قابلیت ها امکان پشتیبانی از عملکردهای حیاتی خدمات عمومی را فراهم می کند تا آژانس های خدمات عمومی بتوانند محیطی واقعاً مبتنی بر داده ایجاد کنند که براساس داده های دقیق تصمیم گیری می شود.

عملیات دولت پیچیده است ، اما ارائه یک تصویر مشترک داده ، نگرانی های ناشی از قوانین ، مقررات و انتظارات شهروندان را برطرف می کند. با استفاده از پلتفرم کلان داده هوآوی ، دولت ها می توانند عملیات خود را در زمان واقعی انجام دهند ، سیاست ها و برنامه های بصیرتی را تدوین کنند و خدماتی را که شهروندان انتظار و تقاضا دارند ارائه دهند.

یک استراتژی داده ای کاملاً مشخص که بر روی پلتفرم کلان داده Huawei ساخته شده است ، آژانس ها را قادر می سازد تا این مزایای اصلی را ارائه دهند:

یک اکوسیستم باز و مشترک ایجاد کنید.
یک تصویر عملیاتی مشترک داده ایجاد کنید.
با این حال ، در پیگیری این اهداف ، آژانس ها باید از چالش های قابل توجهی عبور کنند. این شامل:

دسترسی و استفاده از داده های شهروندان مطابق با قوانین حریم خصوصی.
حریم خصوصی دیجیتال موضوعی است که بسیار مورد توجه است. شهروندان انتظار دارند که از اطلاعات شخصی آنها محافظت شود. در سطح ملی ، حاکمیت داده ها موضوعی فزاینده استراتژیک است که با امنیت داده ها ، رایانش ابری و حاکمیت ملی ارتباط نزدیک دارد.

مدیریت اشتراک داده ها بین آژانس ها.
به اشتراک گذاری داده ها بین آژانس ها پیچیده است ، زیرا داده ها اغلب در آژانس ها و در سراسر آژانس ها ارسال می شوند و به اشتراک گذاری آنها چالش برانگیز است. قوانین و مقررات نیز معمولاً اشتراک گذاری داده ها را دشوار می کند. چندین کشور قانون اشتراك داده را برای حل این مسئله وضع كرده اند. GDPR اتحادیه اروپا یک مثال عالی است. دولت های دیگر ممکن است نیاز به تدوین استراتژی های قانونی مبتنی بر اخلاق داشته باشند تا چالش های مشابه در اشتراک داده ها را برطرف کنند.

تقویت امنیت سایبری برای ایجاد یک فضای امن.
امنیت سایبری باید در فضای پیچیده دولتی مورد توجه قرار گیرد. اطمینان به سیستم ها و فرایندهای دولت به سطح بالاتری از امنیت سایبری نیاز دارد که عملکرد ایمن خدمات آژانس را تضمین می کند. ادامه حملات دولت ایالات متحده به ایمنی محصولات و قابلیت های هواوی همیشه در ذهن مشتریان ما خواهد بود.

 


تحول دیجیتال مبتنی بر داده
امروزه یکی از اصلی ترین چالشهای پیش روی دولتها این است که بسیاری از آنها دانش لازم را ندارند و یا نمی دانند چه مواردی لازم است تا سازمانهایی کاملاً مبتنی بر داده در زمان واقعی باشند. تعداد بسیار کمی از آنها دارای چارچوب قانونگذاری ، دانش فنی ، سیستم های یکپارچه و داده های مورد نیاز برای کمک به آنها در پیمودن سفری آرام هستند. قبل از ورود به یک فرآیند بسیار پیچیده برای انتخاب راه حل ، آنها باید با شروع این سفر مکان خود را شناسایی کنند و به کجا می خواهند برسند.

دولت های هوشمند و مبتنی بر داده ممکن است نیاز به بازتعریف مأموریت ها ، فرایندهای حاکمیت و مهارت های خود داشته باشند. آنها ممکن است نیاز به بازبینی چارچوب قانونگذاری کشورشان و کاوش قوانین و مقررات اصلاحی برای حمایت از تغییرات مورد نظر خود داشته باشند. برای اطمینان از خرید از شهروندان ، دولت و رهبری قوی لازم است. رعایت حریم خصوصی و امنیت سایبری باید در بالای لیست کارهای آنها باشد.

علاوه بر این ، اگر دولت ها بخواهند بر اینرسی غلبه کنند ، نیاز به مدیریت تغییر قابل توجه خواهد بود. مهاجرت و ادغام سیستم قدیمی یک چالش بزرگ برای پذیرش فناوری جدید است. بسیاری از آژانس ها دلیل اصلی عدم تمایل سازمان هایشان برای اجرای استراتژی های داده محور را دشواری مهاجرت داده ها و چالش های آموزش مجدد عنوان می کنند. با ظهور فناوری های پلت فرم و به اشتراک گذاری داده ها ، اکنون می توان اطلاعات و داده ها را به راحتی استخراج و در انبار داده ذخیره کرد یا به دریاچه های داده مبتنی بر ابر منتقل کرد تا فهرست بندی ، جستجو و تحلیل شود. ضروری است که مدیریت عالی پتانسیل و ارزش اجرای فناوری را درک کرده و متعهد به تغییر شود. دولت ها همچنین اگر می خواهند موفقیت را تضمین کنند ، باید مایل به توسعه ، استخدام و نگهداری دانشمندان داده و تحلیل گران داده باشند.

به طور خلاصه ، دولت هوشمند همه چیز در مورد داده است. یک استراتژی مبتنی بر داده نیاز به پاسخگویی به بسیاری از سالات دارد ، مانند:

برای دستیابی به اهداف خود به چه داده هایی نیاز داریم؟
ملاحظات مربوط به حفظ حریم خصوصی و محافظت از داده چیست؟
چگونه می توان از صحت داده اطمینان حاصل کرد؟
آیا ما اختیار قانونی برای دسترسی ، اشتراک و استفاده از داده ها را داریم؟
چگونه از حفاظت از اطلاعات اطمینان حاصل کنیم؟
چه کسی می تواند به داده ها دسترسی پیدا کند؟
در نهایت ، پذیرش فناوری هرگز ساده و سرراست نیست. و همیشه افرادی مشکوک وجود خواهند داشت ، که س afterال پس از س andال و مسئله ای پس از مسئله ایجاد می کنند ، و بخش مثبت معادله را نادیده می گیرند. با این وجود ، یک استراتژی مبتنی بر داده با اهداف مشخص و نقاط عطف کاملاً مشخص ، موفقیت را تضمین می کند.

داده های کلان یکی از موضوعات کلیدی بود که در رویداد پرچمدار سالانه هواوی در اواخر سپتامبر سال 2020 مورد بحث قرار گرفت. کارشناسان ، نخبگان صنعت ، توسعه دهندگان درجه یک ، شرکا و مشتریان در حین چاپ پنجم Huawei Connect در شانگهای جمع شدند تا بینش خود را در مورد تغییر سریع به اشتراک بگذارند تحول دیجیتال همراه با به اشتراک گذاری دیدگاه ها و پیش بینی های آینده ، Huawei Connect راه حل های ابتکاری و ابتکاری را به نمایش می گذارد که به سازمان های دولتی و همچنین بنگاه های اقتصادی در یک سفر پربارترین کمک می کند.




:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: